RANDOM | plány na prázdniny | dovolená, autoškola, Anglie ?, vlogy ? :)

Ahoj :)
Dnešním článkem připomenu prázdniny, které už brzy vypuknou ! Kdo se taky tak těší jako já ? :)

Nebudu mluvit o tom, jak často budou nebo nebudou články, protože moje cesta směřuje k tomu, že budu makat na sobě, svém těle a budu zlepšovat to, co jsem zanedbala.Příprava na maturitu u mě bude na 1.místě a než vypukne šílenství a období maturitních zkoušek, tak alespoň přes prázdniny budu brát blog jako práci, kterou miluji a proto se jí budu věnovat jak jen to bude možné! Stejně, jako do teď, jen navíc bude více času na to, sepsat pořádný článek.

Co mě 100% čeká bude autoškola.Čeká mě poslední týden v červnu a musím říct, že se dopředu těším! Tak mi doufám budete držet palce, abych nabourala do co nejmenšího počtu popelnic :D
Chtěla bych mít alespoň odježděno, než se vrátím do školy, protože v novém školním roce maturuji, takže chci mít alespoň nějaké (ty lehčí) zkoušky za sebou:)

Letošní prázdniny budou opět ve znamení narozenin a svátků!
Můj přítel slaví narozeniny chvíli před prázdninami.Další, kdo bude slavit bude táta, pak já, babička, kamarádky a ve stejném období svátek mamky, babičky a dalších členů rodiny.

Co mě krom autoškoly čeká je dovolená, na kterou jsem původně jet vůbec neměla.Mamina byla minulý rok sama s kamarádkou a její maminkou u moře a letos se rozhodly vzít děti.Až na mě :D Ale nakonec jsem se připrdelila a pojedu také :) Už se těším!
Komické celkem je, že odjíždíme 14.srpna.Je to den, kdy budeme mít s přítelem výročí a druhý den 15.srpna mi bude 18! Takže oslava u moře se mi zdá, jako super nápad :D :)
Táta říkal, že odjedu jako dítě a vrátím se jako dospělá :) Jojo, už to tak bude.

Dalším velkým úspěchem (alespoň pro mě) je splnění mého velkého snu !
Škola dostane od Evropské Unie (doufám, že od ní O:) ) kolem 130.000,- na to, aby můj ročník mohl odcestovat do německy a anglicky mluvící země a navštěvovat kurzy :)
Minimální počet dní kurzů je 5 dní, takže i s cestou minimálně týden v zahraničí :) Pokud by to vyšlo, ráda bych zůstala na 10 dní (2 dny cesty a 8 dní studia).

Výhoda toho všeho je, že nám vše platí EU a my si bereme jen kapesné :)
Vzhledem k tomu, že si můžeme vybrat jakoukoli zemi v EU, rozhoduji se mezi Anglií a Irskem.
Podrobnosti ještě nevíme, tak doufám, že z toho nesejde.
Tuto možnost musíme vyčerpat nejpozději do nového roku (do konce roku 2015), takže nevím, jestli pojedu o prázdninách nebo v novém školním roce, to se doufám brzy dozvím a vy budete další :)

S tím, co mě čeká, čeká i vás něco nového :)

Plány mám takové, že probudím svůj youtube kanál a o prázdninách začnu natáčet videa :) Pravděpodobně půjde jen o vlogy, popřípadě videa na nějaké vámi vybrané téma, o kterém by jste chtěli něco slyšet.Ať už to budou otázky na mou osobu, tak něco, na co se chcete zeptat ohledně blogu.
100% budou videa z dovolené! Pokud budu mít wifinu (o čemž pochybuji) budou denní vlogy a pokud wifina nebude, určitě bude 1 video z celé dovolené!
No a pokud vyjde Anglie/Irsko, pokusím se natáčet denní vlogy, které podle mě mají velký úspěch :) Je to forma, jak vás dostat někam jinam a podělit se o zážitky :)
Tak snad vás budu bavit dál :)


Jakou zemi by jsi při téhle možnosti volila ty ? :)
Jak budeš trávit prázdniny ? :)
Těšíš se na videa ? :)

Mějte se krásně, 
with love, EM ♥

You May Also Like

1 komentářů

  1. U nás letos dovolená nejspíš nebude, ale na druhou stranu máme o mnoho lepší kompenzaci a to je nové bydlení. Řešíme totiž vyklizení nemovitostí a následné stěhování do rodinného domu. Upřímně řečeno jsem z toho skoro naměkko, protože po X letech snažení si konečně dopřejeme vlastní bydlení přesně podle našich představ a žádný pronajmutý byt. :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram