RANDOM | Je toho moc..

Ahoj:)
Dnešní článek je opět na volné téma.
Chystám článek (rozhovor) se slečnou, která mě velice inspiruje a dá se říct,že je mým vzorem:) Moc se těším, až článek zveřejním, protože mě překvapilo, že mi odepsala a odpověděla na otázky:)
Článek měl vyjít dnes (píšu ho včera) - to zní opravdu blondýnkovsky :D (6.11), ale vím jistě, že ho vydám o víkendu!
Můj zdravotní stav opět pokulhává.Leze na mě nějaká chřipka a tenhle článek píšu s bolehlavem.Ale ano,musím ho dopsat.Celá já:)
Minimálně 2,3 týdny jsem se pořádně nevyspala.Momentálně trpím únavou a těším se,až v pátek přijedu domu a lehnu.Opravdu mi neudělá radost nic jiného, než spánek.
Ráno vstáváme do školy za tmy.Ze školy chodíme občas za tmy,občas ještě za světla, podle toho, do kolika nás tam drží.Písemka je minimálně 3x týdně + minimálně 2 možné nástrahy zkoušení (alespoň pro mě) týdně.Opravdu je toho dost.Učím se každou přestávku,před školou,ve škole, po škole přijdu a ne abych šla ven,ale sednu k učení, několik hodin ze sebe dostávám všechno, pak jdu na večeři a další 3,4 hodiny se opět učím.Takhle každý den...Sice to díky tomu ve škole zvládám,ale upřímně...moje tělo to nezvládá.
V pátek nejdu ani do ftika.Tenhle týden jsem necvičila.Proč? Bylo mi špatně,neměla jsem energii a co mě čeká v pátek maximálně? Dojedu do Tábora, koupim nějaký svetr, abych měla v čem chodit a pojedu dom.Uvařim si čaj a půjdu spát.Nic víc ode mě nečekejte, prosím!
Mám strašnou chuť navštívit DM, ale musím se držet! Možná ho navštívím příští týden, až nebudu usínat při chůzi.Doufám,že přes víkend nemoc ustoupí a v týdnu budu schopná přežít další písemky a zkoušení, co si víc přát!

Tenhle článek je opravdu o ničem, ale kdo chce, tak si ho přečetl, kdo ne....nepřečetl :D
Už jdu spát, takže Dobrou noc, krásně sny:)) 
with love, EM ♥

You May Also Like

1 komentářů

  1. No jo, co si budeme povídat, někdy se toho prostě sejde víc. Ale důležité je si z toho nesedat na zadek, ale nějak s tím bojovat a poprat se s tím. My třeba teď stavíme rodinný dům. Manželka, dítě na krku... Taky se občas v noci budím a nevím, co bude. Ale jsem chlap... Teď jsem třeba sháněl firmu na výškové práce, aby nám pokáceli staré stromy na zahradě. Pořád je něco. Jen z toho člověk nesmí být tak paf. :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram