MINI HAUL | STOP SHOP 7.11.2014

Pořád mi není dobře, takže jsem se v pátek zastavila jen pro svetry, peněženku a jela domu.
Věci, které jsem si pořídila jsem nafotila a udělala mini haul, aby se mi to časem nenakupilo.
První věc, kterou jsem si potřebovala pořídit byl svetr,Sehnala jsem tenhle černý, teplý svetr, který jsem si zamilovala! Koupila jsem ho v C&A za nějakých 239,- a na to, že v C&A se mi toho nikdy moc nelíbí, mají úžasné svetry a podobné kousky oblečení:) Pokud sháníte nějaké oblečení na zimu, za které nechcete extra platit, zkuste se tam podívat:)
Další svetr, co jsem si pořídila je obyčejný, lehký svetřík z Gate:) Stál asi 298,- a ikdyž je pohodlný, celkem lituji,že jsem si ho pořídila.Ne proto,že by se mi nelíbil nebo tak, ale v C&A se mi líbilo plno příjemných tepláků a za ty peníze bych raději koupila právě ty tepláky, ale snad jindy:)
Další věc, kterou jsem potřebovala je tahle peněženka:) Hledala jsem nějakou, za kterou nedám 400,- a tahle mi přišla fajn, takže jsem si jí koupila v Kiku za 139,- :)
with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram