RECENZE | Linky ve fixu | MASTER GRAPHIC (Maybelline)

Ahoj :)
V dnešním postu vám představím linky ve fixu od Maybelline z jejich nové řady :)

Potřebovala jsem linky ve fixu, s kterými umím linky o něco lépe než s linkami, které se nanáší štětečkem, ale přijde mi, že jde o štěstí a praxi, jak se linky podaří :)

Před nedavnem jsem si koupila v DM tenhle fix, asi za 130,-
Na první pohled prakticky zkosený hrot, který mne ale vadil ve velikosti.Jde o silnější, větší fix, takže s ním tenké linky půjdou stěží.

Jak funguje v praxi jsem si po nějaké době prozkoušela.
Musím říct, že na ocásky na konci linek je zkosený hrot skvělý :) Jdou s ním jednoduše, ale na co si dávat pozor je toho víc.

Za 1.tloušťka fixu.
Pro ty z nás, které mají rády silnější linky bude tenhle fix asi přínosný :) Ale pokud chcete udělat zobáček v koutku oka nebo dokonce začít ve vnitřním koutku a udělat tenkou linku alespoň na těchto místech už to jde hůř.Neříkám, že to nejde vůbec, ale musíte si dávat velký pozor na to, aby jste si neudělaly tečku někde, kde nechcete.
Jednoduše řečeno se s tímhle fixem stěží manipuluje při dělání tenkých linek. (i špičkou).
Za 2.nevím, jestli je to pouze mou fixou nebo je chyba ve všech, ale od začátku je vybledlá.
Pokud ji srovnám s linkami od značky moje, tak se rozdíl černé nedá srovnat.
Tahle barva je opravdu černá v případě, že linky nanesu několikrát na sebe, ale to praktické opravdu není.
(vyschlá mi nepřijde).

Za 3.mi smrdí.Je to jen můj pocit, ale není mi to nejpříjemnější. (tohle je věc, která není vadou fixy, jen můj poznatek).

Používání fixu je mi spíše nepohodlné.Pokud opravdu chvátám, raději sáhnu i po štětečku, který alespoň splní svou práci, i když je méně praktický při používání na rozdíl od fixů.

Kdybych měla tuhle fixu doporučit, asi bych ji doporučila těm, které mají rády silné linky nebo mají možnost tuhle variantu kombinovat s dalšími linkami, které odvedou to ostatní, co tahle nedokáže.
(fotka byla focena u jiného článku, proto ta rtěnka)

Takže za mě budu ráda, až tuhle fixu dodělám a už si jí nemám potřebu kupovat znovu.


Máš zkušenosti s touhle linkou ? :)
Pokud ano, jak jsi s ní spokojená ? Přijde ti barva dostačující ? :)

with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram