HAUL | 12.6.2015 |Teta,DM,Gate,New Yorker :)

Ahoj:)
Včera jsem byla trochu nakupovat, protože jsem sháněla dárek pro přítele k narozeninám a koupila jsem si pár věcí, které jsem potřebovala:)
Musím říct, že bych si momentálně v obchodech opravdu vybrala, takže letošní kolekce na léto vypadají dobře, oproti loňskému roku.


 Jediný kousek z oblečení je tohle tílko, které se bude hodit jen tak na plavky, k legínám a vlastně skoro ke všemu:) Sehnala jsem ho v Gate a stálo jen 198,- , což je super cena :)
 Vzadu je průhledné a v předu má tenhle cute uzlík:)
Je z příjemného materiálu a jsou na něm kotvičky, které jsou teď hodně populární.
Já si ho nekoupila kvůli kotvičkám, protože mi na nich nepřijde nic tak extra, ale k moři bude fajn!
 Co mi přišlo fajn jsou tyhle ubrousky od Ebeline :) Sehnala jsem je v Dm v regálu miniaturek a stál nějakých 28,- , což je pěkná cena:)
Jde o ubrousky na obličej, ruce,...na osvěžení nebo utření:)
Podle mě je něco takového na léto potřeba:) V kabelce nezaberou moc místa a budou fajn, pokud se zpotíte (na osvěžení obličeje, krku) nebo i na utření špinavých rukou:)
Jsou obohaceny výtažkem z Aloe Vera, takže paráda:)
Ještě jsem je nezkoušela, tak uvidíme :)
Doplňky, pro které jsem jela jsou sluneční brýle.
Nosila jsem dioptrické brýle ještě před necelými 3 roky, takže jsem měla jen černá skla (jako klapky), ale ty vypadaly strašně, takže jsem je nepoužívala.
Mám 1 pilotky, ale ty jsou mi velké, takže se nosit také moc nedají.
Koukala jsem v New Yorkeru, ale za 300,- nebo dokonce 400,- se mi brýle moc kupovat nechtěly.
Tyhle jsem našla v Gate :)
Stály každé 98,- , takže opět super cena!
Nebude mě mrzet, když se rozbijí:)
Ty černé se zlatými detaily mi připadají elegantní, stabilní, ikdyž plastové, ale ten je pevný:)
Ty druhé bez spodních obrouček jsem měla vyhlídnuté v New Yorkeru, ale za nějakých 400,-.
Tyhle jsou naprosto obyčejné, ikdyž při "otevírání" a "zavírání" nožičky vržou :D a jsou z obyčejného plastu, líbí se mi:) Za tu cenu, super!
V drogerii Teta jsem sehnala tenhle opalovák:)
Všechny jsou podle mě neskutečně předražené, zrovna 2x se mi nechce kupovat o trochu větší než je tenhle za 300,-.Chtěla jsem nějaký jen do kabelky, tašky a ochranný faktor 30 mi opravdu stačí!
V téhle tubičce je 75ml a stál nějakých 70,80,- ? :)
 Posledním letním pomocníkem jsou tyhle papírky od Uma, z drogerie Teta.
Stály 60,- a je jich v balení 100ks. ( v porovnání s papírky od essence, které stojí stejně, ale v balení obsahují pouze poloviční počet).
Jsem zvědavá, jak fungují, ale v kabelce se neztratí!

Na blogu se měly objevit 2 rozhovory, ale bohužel jsem ještě nedostala odpovědi, ikdyž jsem měla, tak se teď pokusím vymyslet nějaké jiné články, aby blog nezaspal:)
Měla jsem toho hodně do školy, tak jsem blog časově zanedbávala, ale po příštím týdnu by se aktivita měla zlepšit :)
V pondělí jedeme do středy se třídou na výlet a v pátek už mě čeká autoškola! :) V sobotu jedu na slavnosti a pak už to bude v pořádku:)

Snad se moc nezlobíte, určitě vše vynahradím o prázdninách !

Mějte se krásně a užívejte sluníčka ! :))
with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram