ROZHOVOR | VERONICA BIASIOL | 'bez závísti by nebylo úspěchu'

Verču můžeš znát jako blogerku, youtuberku nebo dokonce modelku:)
Je to cílevědomá, krásná, mladá slečna, která mě inspiruje ohledně fitness, stylu a nejen mě pomohla jít si za svým.
Bylo pro mě překvapení, že mi poskytla rozhovor a opravdu si ho moc vážím! Pokud chceš vědět, co plánuje do budoucna, jaké byly její začátky nebo jak řeší haters, pokračuj dále v rozhovoru!

S čím jsi začínala nejdřív? S blogem, youtubem, modelingem nebo fitness?:) Jaká byla tvá cesta?:) Kam od začátku směřovala a kdy jsi nabrala tolik fanoušků?:)
Nejprve jsem začala s blogem, to bylo asi v 6. třídě. Potom se přidával i youtube. Díky sociálním sítím si mě všímalo víc a víc lidí a tak jsem se nakonec dostala i k modelingu. Fitness bych asi nedokázala zařadit, rodiče mě už od mala táhli ke sportům, takže cvičím dá se říct celý život. Kdyby mi někdo na začátku něco takového řekl, asi bych se začala smát s tím že to je nesmysl, ale teď jsem za to opravdu ráda.

Kdyby sis mohla vybrat jedinou věc, ve které by jsi byla opravdu dobrá a mohla jí dělat, jaká by to byla?:)
Upřímně, blog. Jednou bych chtěla psát pro časopisy jako je cosmo nebo vogue ale cesta je dlouhá a já se snažím stále se v tomto směru zdokonalovat.

Stalo se ti někdy, že by se ti někdo smál? Ve škole, na ulici? Všimla sis, že by se s tebou někdo kamarádil jen proto, že jsi známá?:)
Samozřejmě že i tací se najdou. Ale vždy se řídím slovy 'bez závisti by nebylo úspěchu'. 

 Zastavují tě lidé na ulici, protože tě poznají? :) Jaká je v takovém případě tvá reakce?:)
Ano, i to se stává:) Hrozně moc mě to vždy potěší, uděláme třeba fotku nebo prohodíme pár slov. Ráda poznávám své čtenáře a fanoušky. 

Plánuješ další tetování? Popřípadě kam a jaká?:)
Ano, už delší dobu, ale vždy se mi po pár měsících názor změní. Současně mám vybrané tetovaní na ruku a to celé jméno mojí maminky. 

V září jsi nastoupila do prvního ročníku střední školy.Jak se ti tam líbí?:) Co spolužáci?:) 
Za sebe můžu říct, že prožívám jedno z nejkrásnějších období! Opravdu jsem si nemohla vybrat líp. Jsem spokojená jak s prostředím školy, předměty, učiteli i spolužáky. 

Studuješ oděvnictví, kam by jsi chtěla jít dál až školu dokončíš?:) Čím chceš přibližně být?:)
Škola nám nabízí další školy, praxe i pracoviště kam můžeme po škole pokračovat, ale je to ještě opravdu dlouhá doba, takže po dobu následujících čtyř let pro mě bude prioritní odmaturovat. 

 Plánuješ natočit nějaké další video například s tvojí mamkou nebo Davidem?:)
S youtubem jsem teď na chvíli přestala, připravuji společně se svým týmem moje oficiální stránky a je s tím opravdu hodně práce, navíc škola, takže současně na točení není nálada ani čas. Co se týká Davida, už spolu nejsme. Na druhou stranu videa s mamkou určitě plánuji. 

Máš malého brášku.Pomáháš s ním mamce?:) Jak ti jde starání o miminko?:) Těšíš se až budeš jednou máma?:)
Malý bráška Viktor je vlastně nevlastní, ale i tak ho miluji nejvíc na světe a když je čas vždy se za ním zastavím. Je to můj první sourozenec, takže jsem nejdříve nevěděla co a jak, s takhle malými dětmi nepřijdu nějak extra do styku, takže to pro mě bylo vlastně nové. Otázka na moje vlastní děti mě maličko zaskočila, jsem na to ještě dle mého názoru opravdu mladá, takže zatím děti 100% ne, ale co já vím, třeba jednou:).
Znáš Veronicu ? Jak na tebe působí? :)
Máš zájem o další rozhovory? :) 
Ještě jednou Děkuji Verče za rozhovor:))
Krásný zbytek dne a mějte se krásně:)
with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram