RANDOM POST | Friday

Pátek jsem si užila po svém.Ve škole (neměli jsme ředitelské volno) jsem byla pár hodin v biologických laboratořích a pomáhala žákům ze základní školy s mikroskopy.Bylo fajn, že jsme se neučili a odpadla nám chemie, takže jsem mohla brzy "domů".
Jela jsem s kamarády autobusem, zašla na BubbleTea, na kterém jsem dlouho nebyla a už jsem se nemohla dočkat:)
Na kartičce jsem měla kredit nějakých 60,-, takže za čaj jsem platila necelých 30,-:) což se hodilo.
Spolužák potřeboval bundu, tak jsme se hned po občerstvení v McDonald´s odporoučeli do nákupní zóny.Potřebovala jsem se kouknout do DM, protože jsem v něm delší dobu nebyla, jelikož jsem všechny páteční nákupy a běhání všude možně vyměnila za fitko.A když si vzpomenu, že pobíhání každý pátek v nákupní zóně byl můj rituál...
Chtěla jsem se poohlédnout po nějaké zdravé stravě.Nakoupit nějaké dobrůtky na intr.Nakonec to nedopadlo a já rychle běžela k parfémům a kosmetice.Rádi na sebe se spolužákem stříkáme drahé parfémy, protože jen tak si nějaký ten za 1200,- nekoupíme :D
Radila jsem mu s vůní k vánocům pro někoho a já sama jsem si pár vůní vybrala.Po našem "voňavém obřadu" :D jsem zamířila ke kosmetice.Hledala jsem nové limitky a kolekce, které jsem viděla u jiných blogerek a pak jsem je uviděla:3 nové rtěnky od Loreal z kolekce Pure Reds:) Nikdy jsem nebyla na rtěnky a vůbec ne na červené, ale poslední dobou mě chytl amok a řekla jsem si,že budu zkoušet nové a nové a tyhle rtěnky si pořídím hned, jak budou penízky:) Jedna stojí nějakých 219,- a jsou si všechny podobné, ale mají krásný design a ta výdrž:') z DM jsem vylezla s prázdnou:/ ale za to s pomalovanou rukou a rtěnky Pure Reds drží pořád bez rozmazání a to ji mám na ruce už cca 5-6 hodin:) na rtech ta výdrž nebude taková, ale podle mě, něco vydrží:)
Těším se na vánoční nákupy a nejvíc na nákupy v pánském oddělení.Asi jsem se zbláznila, ale dneska se mi v dámském oddělení líbily jen tepláky a nějaká ta bunda, jinak jsem lítala na druhé straně a kluci koukali docela blbě:D ale co.

Snad se vám budou tyhle články líbit.Budu je snad psát jednou do týdne a budu informovat o novinkách jak z kosmetiky, tak i z mého života hlavně:)
Mějte se krásně!
with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram