OBLÍBENCI | FILMY | 22 JUMP STREET

Když jsem zjistila, že bude pokračování mého oblíbeného filmu 21 JUMP STREET ,málem jsem se zbláznila.
Hraje v něm můj oblíbený herec Channing Tatum a s parťákem Jonahem Hillem předvádí perfektní výkon!
Miluji ten film a pokračování 22 JUMP STREET je mnohem lepší! Jde to vůbec?!
Ano, znám i lepší filmy.Znám filmy, u kterých se pobavím víc, ale upřímně tenhle film nic nenahradí.Má něco do sebe.Svoje kouzlo a mě jednoduše baví.

Nebudu dlouze psát, o čem film je.Pokud jste neviděli první díl, koukněte, ať víte, o co jde.

Ve 22 JUMP STREET se parťáci nemění ve studenty střední školy, ale už vysoké.Mají za úkol zjistit, kdo prodává novou drogu, kvůli které zemřela mladá dívka.Opět se tu setkáte s originálním humorem a jak jsem řekla na začátku, tenhle díl je lepší než první.

Je ke stažení v češtině:)

Viděli jste už jeden z dílů nebo oba? Co na ně/na něj říkáte?:)
with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram