RECENZE | ŘASENKA - VOLUME CELEBRITIES

Řasenku jsem dostala nedavno k svátku.Měla by řasy nádherně prodloužit.Jaké jsou mé zkušenosti s touto řasenkou? Pokračuj v recenzi dál:)

Obal řasenky je fajn:) Je sice lesklý, proto může působit levně, ale zlatá barva jí dodává svoje kouzlo,takže za mě ano.
Kartáček má zajímavý tvar.Je širší,postupně se zužuje a ke konci se opět rozšiřuje.Dá se s ním pěkně pracovat, ale dostávám se k tomu, co řasenka dělá/nedělá mě a jak mi vyhovuje.

Řasenku bych doporučila těm z vás, které máte krátké,poměrně husté řasy.Proč? Nevím, jestli je někdo, kdo má dlouhé řasy nebo to dělá jen mě, ale moje řasy slepuje.Před nanesením musím kartáček hodně otřít,protože nabere hodně barvy a není možné s tím na řasách vykouzlit nic pěkného.Takže po tom,co kartáček hodně otřu, stejně se řasy slepují.Je pravda, že řasenka řasy prodlouží, to ano:) Ale to pro mě není nic vyjímečného, jelikož mám řasy od přírody dlouhé a každá řasenka mi je prodlouží a vypadá to,že mám řasy nalepené:)
Potřebuji řasám dodat objem,což tahle řasenka malinko udělá,ale tím,že řasy slepí a vypadá hodně nepřirozeně.Takže doporučuji pro někoho, kdo má řasy krátké a husté.Nevím,jestli bude fungovat jinak,ale podle mě to nebude tolik vidět jako u mě,když mám řas málo.

Máte zkušenosti s touhle řasenkou? 

with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram