JDI SI ZA SVÝM A NEŘEŠ OKOLÍ ! :)

Vždycky mě bavilo psát:) Jako malá jsem sedala k psacímu stroji u babičky a psala příběhy. Svůj první počítač jsem přeplnila příběhy, povídkami, dokonce i scénáři. Věděla jsem, že psaním žiju. Do teď tomu tak je. Už jsem vystřídala hodně blogů, ale ať jsem se na nich jmenovala jakkoli, psala o čemkoli, bylo to pro mě něco, co mě vždy naplnilo.

Nezáleží na tom, jaká jsi u lidí, co tě neznají.Záleží na tom, jaká jsi pro lidi, co tě mají rádi:)
Vždycky tu budou anonymní hrdinové, co ti budou psát, aby jsi se bála, aby ti vtloukli do hlavy, že jsi k ničemu, že nedokážeš, co chceš, ale kašli na ně! K čemu je potřebuješ?:) K ničemu:) Máš svůj sen?:) Činnost, která tě baví?:) Vidíš, máš to, co potřebuješ:)
Máš svou hlavu a svůj cíl:) Víš, co chceš a to je důležité:)
Dřív jsem se hodně věnovala youtube:) Ale pak jsem podlehla haterům ze školy a youtube smazala.V tu dobu mi to ubližovalo, ale nedovolila jsem jim, aby mě ovládli úplně.Nakonec se jim to povedlo.Chodila jsem s klukem, do kterého se začali navážet a já si vybrala jeho před youtube.Ale když jsem se dostala přes to nejhorší, uvědomila jsem si, že každý má hatery, co se budou snažit podrazit nohy.Budou tu ti, co nemají cíle a proto se nám ostatním snaží zabránit, dostat se ke svým cílům.
Chápu, že i skrz blog se najdou lidi, co mi budou psát nebo říkat, že je blog kravina, že píšu strašně, že nemám šance splnit si svůj sen, který mám a blog mě posouvá kousek blíž k němu:) Ale co já s tím:) Jsou při mě kamarádi, rodina a to je pro mě hlavní:) Je jedno, kolik haterů tu se mnou bude.Pořád jsou to jen lidi, co nedokáží napsat smysluplný komentář, který by byl názorem a já bych si z něj mohla něco vzít:) Nevím, proč musí použít tisíc sprostých slov na mou osobu a hádat se se mnou, lhát o tom, co dělám a co nedělám:) Nechápu je:) Ale baví je to, tak ať pokračují:) Já se usmívám, protože si říkám, ať se jim to vrátí 2x tolik:) 
Jdu si za svým a nikdo mi v tom nezabrání:) Neříkám, že to vyjde.Neříkám ale ani, že nevyjde:) Život je boj, ale stojí za to! A já budu bojovat pro dosažení svého cíle:))
with love, EM♥

You May Also Like

1 komentářů

  1. Na jednu stranu máte pravdu, ale jako co si budeme povídat. Někdy je fajn jít tak trochu s davem a mít nějakým způsobem přehled o tom, jakým způsobem funguje vaše okolí. Jako já chápu, že to nemyslíte třeba tak, že sádrové obklady se pokládají nějakým způsobem a "neřešit okolí" je v tomhle případě vlastní nesmyslná cesta. Ale jen bych rád uvedl tu druhou stránku věci.

    OdpovědětVymazat

Instagram