ROZHOVOR | TheTeenGirlLooks | 'víc než psát mne baví mluvit do foťáku'

Určitě znáš Anet Bártovou:) 
Jedna z nejznámějších českých youtuberek, která má na youtube víc jak 40 000 odběratelů:)
Chceš vědět, jestli chystá vánoční videa?:) Jestli bude pokračovat v psaní blogu?:) Čti dál:)

Ahoj Anet:) Točíš plno různých videí.Jaká tě nejvíc baví točit?:) 
Baví mne všechny které točím - ono spíš točím jen ty co mne baví :D :)

Momentálně se plně věnuješ videím.Plánuješ se vrátit k blogu?:) 
Asi ne :) Víc mne baví mluvit do foťáku než psát, přijde mi že jde mnoho věcí lépe vysvětlit, vyjádřit "emoce",.. i víc lidi sleduje YouTube :)

Před pár dny se konala akce Blogerka roku.Co říkáš na to,že jsi byla nominovaná do top10?:) Jak by jsi zhodnotila celý večer?:)
Jsem z toho do teď taková vedle :) Jasně, nevyhrála jsem ale pořád - vezměte si kolik blogerek je a dostat se z celé ČR do TOP 10 je super, ještě když hlasují "diváci" :) Určitě mne to posunulo dál, poznala jsem nové bloggerky a celkově byl večer pohodový a na 100% užitý! :) ♥

I díky youtube scéně jsi se seznámila s novými lidmi (blogerkami, youtubery/youtuberkami), ale kdo je ti nejblíž?:) A proč?:)
Aktuálně si rozumím s více holčinama - Anittka Ball, StyleWithMe, LuxyLady, All Sarah All, Maky, Teri, holky z Daily Awkward,.. ale nejblíž je mi asi Melliska, hrozně si rozumíme a je to moje nejlepší kamarádka :) ♥

Připravuješ videa s vánoční tématikou?:) Na co se můžeme popřípadě těšit?:)
Určitě! Spíše to bude zimní, ale doufám že bude čas abych to naplánované natočila a vydala  :)

Když je řeč o vánocích.Co ti na nich přijde výjimečného?:) Co si na nich nejvíc užíváš?:) Chtěla by jsi někdy prožít Vánoce u moře?:) nebo tě tenhle styl Vánoc neláká?:)
Celkově miluju tu atmosféru, klid - všichni jsou takový klidní :D Určitě by to bylo zajímavé, ale nijak mne to neláká :)

Snažíš se žít zdravě?:) Co pro své tělo děláš?:) Jíš/piješ něco zdravého, co by jsi na 100% doporučila ostatním?:)
Snažím se jíst zdravě , třeba smažené jídlo jsem neměla asi čtvrt roku, podle času se snažím cvičit :) Za mě na 100% voda & zelený čaj :)

Jaká by byla tvá reakce, kdyby ti zmizely všechny videa z youtube?
Tyjo, asi bych si hned změnila heslo a začala brečet :D

Děkuji za odpovědi:))) Měj se hezky a držím palce k dalším úspěchům:)) 
Já děkuju :) ♥

Sleduješ Anet?:) Která videa tě od ní baví nejvíc?:)

Anetky >> Youtube channel <<
with love, EM♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram