ROZHOVOR | LOLA - J | 'Vše špatné je k něčemu dobré'

Blogerka, kterou jsem objevila na jejích začátcích na webu krásná.cz a od té doby ji sleduji.
Usměvavá slečna, která se věnuje svým čtenářkám a její blog je pro ně inspirací!

Jak tě napadlo začít psát blog?:) Dovedl tě k němu někdo, nebo jsi se rozhodla sama?:)
S kamarádkami jsme byly ulítlé na filmech jako HP apod., takže jako správná fanynka jsem si založila tehdy blog o svých oblíbených hercích a postupně se z mého blogu stával takový menší deníček. :D)

Co pro tebe znamenaly začátky na webu krásná.cz ? A kdy jsi začala spolupracovat s více weby, blogerkami?:)
Na Krásnou jsem chtěla hlavně kvůli tomu, abych mohla svoje myšlenky sdílet s více lidmi. A když se to povedlo, byla jsem opravdu ráda. S tím pochopitelně přicházely určité povinnosti. Ale do začátku mi to i mnohé dalo - především nové zkušenosti, díky kterým jsem si leccos mohla vyzkoušet a vidět blogový svět z více stran.
Další spolupráce přišly asi v roce 2012. Psala jsem v té době o spoustě věcí, takže různé recenze atd. a přišly mi první nabídky od firem a díky setkáním jsem poznala skvělé a zajímavé lidi! 

Stalo se ti, že by se s tebou někdo bavil jen proto, že jsi známá na blogu? Dělal si z tebe někdo srandu?:)
Na první otázku nedokážu asi jednoznačně odpovědět. Protože mezi lidmi, se kterými se vídám běžně, mám kamarády, se kterými jsem se bavila i předtím, než jsem měla blog. Pak se mi ale párkrát stalo, že mi někdo řekl něco jako: "Ty máš ten blog, ten znám už z Blog.cz a chodíš sem, to je skvělá náhoda!" A nemyslím si, že se bavíme kvůli tomu, ale je to spíš že, díky tomu se s nimi můžeme poznat! :) Zajímají nás podobné věci a máme nějaké společné zájmy... 

A ke druhé otázce - nepamatuji si, že by si ze mě někdo někdy dělal srandu. Ale spíš doteď vidím, že ne všichni s vámi mluví vždy upřímně, když o vás vědí například to, že máte blog. Když vidí, že máte prostě koníček, který vás baví a něco vám dal. Některým to leží v žaludku a nejdřív se tváří jako kamarádi a že se na všechno dívají objektivně. A pak vás za vašimi zády pomluví a snaží se říct, jak vše, co děláte, je k ničemu apod. Naštěstí takových lidí kolem mě není moc a já si s tím nedělám hlavu. :) Spíš se vždycky pro sebe klidně usměju a v duchu mi je líto, že jim záleží na takových věcech. Že mají potřebu řešit ostatní místo toho, aby něco udělali sami. Je to úsměvné a docela smutné zároveň. 

Co poradíš holkám, které by chtěly psát a bojí se neúspěchu?:) Nebo slečnám, které píší na blog dlouho a stále se jim tolik nedaří?:)
S neúspěchem se prostě vždy musí počítat. Ať už jde o cokoliv. Tančíš? Zpíváš? Píšeš? To je super! Pokračuj v tom a nenech se zviklat. Bude tě od toho odrazovat za život spoustu lidí. Ale pokud tě něco fakt baví, nepouštěj se toho a dělej to z lásky dál. Přijímej pouze konstruktivní kritiku. Ta tě posune dál. Nikdy neposlouchej za každou cenu všechny, protože tvoje radost může mnohým vrtat akorát hlavou a neporadí ti vždy upřímně. A hlavně... záleží na tom, co považuješ za úspěch. Jaké jsou tvé priority. Jestli se jen za něčím ve stresu ženeš, nebo pro tebe psaní má opravdu nějaký hlubší význam. Jestli ti záleží na tvých čtenářích atd. A ne na tom, co tomu řeknou lidi, kteří tomu, co děláš, nerozumí. Pak se ti bude dařit a tvůj vlastní - osobní - úspěch přijde stoprocentně! :)

Máš někoho, od koho bereš inspiraci?:)
Myslím, že ne. Nevzpomenu si na žádnou konkrétní jednu osobu - snažím se pořád komunikovat se čtenářkami a i na základě toho, o čem si píšeme, tvořit obsah blogu. :)  To je další věc, která mě na blogování baví; přes internet totiž poznáte spoustu různých lidí, kteří se mnohdy otevírají víc, než by vám možná řekli naživo, kdybyste se znali jen tak od vidění.

Kdo ze slavných osobností je tobě nejbližší?:) S kým jsi se setkala? S kým by jsi se chtěla setkat?:)
To je těžká otázka, protože když se s někým vídáte tak jednou/dvakrát do roka, nemáte šanci všechny dobře poznat. Ale když se potkáme, máme si fakt o čem povídat a často se i nasmějeme. :) Přes ten zbytek roku hlavně není čas něco domlouvat nebo si psát. Jinak ale z těch konverzací a myšlenek mi v paměti utkvěly asi ty s Domčou M., (která má skutečně bohaté zkušenosti s haters :D) M. Harichem, Miss Earth T. Fajksovou a některými blogerkami... :) Povahově se mi třeba moc líbí zpěvačka Mista, která je věčná optimistka a neustále usměvavá. Moc hezky jsme si popovídaly a navzájem povzbudily. Svět je holt velký a je tu pořád 7 miliard lidí kolem! :)

 Máš životní motto, kterým se řídíš?:)
Poslední dobou si hodně připomínám, že "Vše špatné je k něčemu dobré." Na spoustu situací v životě to sedí. Dříve nebo později se ukáže, proč se něco stalo zrovna tak a ne jinak. Když se člověk takto naučí mít oči otevřené a naslouchat, najde pak v životě více důvodů k radosti! :)

Jakou školu studuješ a jakým směrem by jsi dále ráda šla?:)
Jsem teď ve 3. ročníku na gymnáziu a pak... asi nějaká ekonomie. Ještě uvidím. :) A i když psaní miluju, chci, aby psaní zůstalo jen mým koníčkem. :)

Sleduješ její blog?:)
Chceš se s ní někdy setkat?:)
hezký zbytek dne,
with love EM♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram