RECENZE | MAKEUP REVOLUTION

Dlouho tu nebyla recenze, protože nové produkty zkouším a moc jich ani nemám, takže využívám příležitosti a jsem tu s novou recenzí na produkty od Makeup Revolution!

PALETKA OČNÍCH STÍNŮ - GIRLS ON FILM

Představuji vám paletku očních stínů, která je jedna z několika, které jsem si zamilovala na první pohled.Než se pustím do samotného obsahu paletky, napíšu něco o celkovém vzhledu.
Celkově dělá Makeup Revolution krásné produkty.Na první pohled jsou elegantní, černé a jednoduché.V internetovém obchodě najdete různé druhy paletek, za různou cenu, různé barvy, odlišný počet, ale paletky s 18 stíny (kterou mám já) mají papírový obal, v kterém je samotná paletka.





(Zadní strana obalu)
(Omlouvám se, že je paletka focena ze strany, ale obal je lesklý a nechtěla jsem,aby jste viděli mě:))
Obal je jednoduchý, černý se zlatým nápisem, který má odlesk do růžova.Je jednoduchý, někomu by mohlo vadit, že není matný, ale podle mě to hřích není, jen se povrch lehce a rychle zašpiní.Paletka je z pevného plastu a podle mě něco vydrží.Otvírání je obyčejné, ale alespoň mě jde hůř otevřít.
Po otevření na vás vykoukne 18 stínů z nichž je 12stínů se šimerem a 6 matných stínů + zrcádko a aplikátor.
Stíny jsou opravdu dobře pigmentované a drží celý den i bez báze.Podrobnější recenzi ještě chystám po delším zkoušení, ale myslím si, že tahle paletka nezklame.Mám zálusk ještě na dvě, ale třeba na Vánoce si udělám radost.

RTĚNKA - CHIC

Dalším produktem, který jsem si koupila je rtěnka, která mě příjemně překvapila!
Opět má jednoduchý, černý design.Rozhodovala jsem se mezi 4 odstíny, ale nakonec vyhrál odstín Chic.Je to jemný, růžový odstín, který se lehce třpytí.Vypadá, že má nádech do červena, ale naopak se ukázalo, že háže odlesky mezi světle a tmavě růžovou.
Pigmentace je dobrá a to nejlepší na konec je,že hydratuje!
Pokud sledujete můj blog, tak víte, že nesnáším mít cokoli na rtech.To se jednoho krásného dne prolomilo a začala jsem s BabyLipsem, který mi bohužel rty více vysušoval.První rtěnku vůbec, kterou jsem si nedavno pořídila je rtěnka od Miss Sporty, která moc krásně voní, je pigmentovaná, ale na rtech mi je po čase nepříjemná, protože nehydratuje a mám pocit, že mám rty stejně suché jako předtím.S rtěnkou od Makeup Revolution se mi to nestává.Musím říct, že mám momentálně popraskané rty a i s touhle rtěnkou mám třeba po hodině pocit, že mám rty sloupané, ale to není rtěnkou! Je to tím,že mám rty popraskané, ale cítím, jak mi je tahle rtěnka hydratuje.Je krémová, jemná a jsem s ní moc spokojená!

OBA PRODUKTY NALEZNETE NA STRÁNCE  http://www.makeuprevolution.cz/


Cena paletky GIRLS ON FILM : 269,-
Cena rtěnky CHIC : 49,-
With love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram