LOVE IS LOVE ♥

Tenhle článek si najde spoustu haterů, ale doufám, že i lidí, kteří mají podobný názor jako já.
Napadlo mě napsat takový článek, když jsem procházela fotky a uviděla tu nalevo.Je to moje oblíbená fotka a měla jsem jí i na tapetě na mobilu a na pozadí asku.Možná to někomu přijde zvláštní, ale mě vůbec.
Většinou jsou to kluci, co odsuzují gaye, ale naopak jim nevadí lesbičky.Mě třeba nevadí ani gay ani lesba, ale nedokázala bych se dívat na fotku, kde se líbá holka s holkou.Neodsuzuji je, ale nevyžívám se v nich.Naopak miluji gaye! Podle mě je to každého názor.Nikomu nebudu cpát, že se mi líbí, když kluk chodí s klukem, ale nechápu lidi, co jim nadávají.Ano, je to zvláštní, ale v dnešní době? Je to stejně nepochopitelný pocit, jako, když někdo nadává jinému, že poslouchá jiný styl hudby (viz.One Direction alias 5 teploušů.) Jako vážně?! Tvrdit o kapele 5ti kluků, že jsou gayové jen proto, že je jich 5? Nebo proto, že z nich blázní miliony holek? Tak či tak, je to každého věc, co poslouchá nebo koho poslouchá.
A u homosexuálů je to úplně to samé.Žádného kluka nikdo nenutí být gayem.Žádnou holku nikdo nenutí být lesbou.Ale když se to někomu líbí víc a už se tak narodil, proč by je měl někdo odsuzovat?
Člověk jako člověk.Každý by se měl zamyslet nad tím, co svými rádoby chytrými řečmi způsobuje.Je plno gayů nebo i lesbiček, co si hrají na "heteráky", aby zapadli, protože jim přijde, že jsou odlišní.A z řečí, které občas zaslechnu se jim nedivím.Ale to je chyba.Oni se mohou projevit stejně jako heterosexuálové.Nejsou jiní, jsou stejní.A proč vlastně holky "tečou" z gayů? Ani ne tak proto, že jsou pozorní a chovají se jako holky.To není pravda.Znám gaye, kteří se chovají a mluví spíše jako slečny, ale znám kluky, u kterých nepoznáte ani po hlase, ani stylem a chováním, že jsou na kluky.Je to nejspíš proto, alespoň z mé strany, že je mnoho lidí obdivuje.Já třeba ano,Je těžké žít s tím, že jste malinko odlišní od lidí, kteří nemusí řešit každodenní pohledy ve smyslu :"On se drží s klukem za ruku?Je to teplouš!".Musí se vypořádat s každou pomluvou, milionem pitomých narážek a hloupým vtipům.Možná by stálo si uvědomit, že je jedno, jestli kluk chodí s klukem, holka s holkou, holka s klukem.Jsme lidi.Úplně stejní a přeci jiní.

JAKÝ MÁŠ NÁZOR NA HOMOSEXUÁLY ?

with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram