OBLÍBENCI | FILMY | LUCY

Tenhle film jsem chtěla zkouknout už dávno.Vyšel nedavno a bohužel jsem ho marně hledala ke stažení.Konečně jsem se dočkala a koukla na něj s českými titulky!

Film je o slečně jménem Lucy.Ocitne se náhodou v nelehké situaci.Jejím úkolem je doručit neznámému muži kufřík.Muž obchoduje s drogami a v kufříku se nachází nová droga, kterou voperují Lucy a dalším lidem do těla, aby ji převezli k "majitelům".
Lucy se ale droga uvolní do těla a ona postupem času zvládne díky dogám využívat 100% kapacity mozku a díky tomu bude zvládat pro obyčejného člověka nemožné.

Každý má na tenhle akční/sci-fi film jiný názor, takže je na vás, jestli se podíváte, ale podle mě opravdu stojí za to! Neříkám,že neexistuje lepší film,ale zařazuji ho mezi své oblíbence.Natchnul mě proto, že mi přijde odlišný od ostatních akčních filmů, ale možná to bude tím,že na "akčňáky" moc nejsem.
Vzhledem k tomu,že mě ohromil trailer jsem opravdu ráda, že jsem se na film podívala a určitě to nebylo naposledy! DOPORUČUJI !
with love, EM ♥

You May Also Like

1 komentářů

  1. Lucy je super věc. Hlavně je to od mého oblíbeného režiséra Luca Bessona. A pokud byste chtěla vidět jeho nejnovější film, tak se jmenuje Dogman. Je teda doporučuji nějaké kino, kde je dobře vyřešená akustika sálů, protože já na tom byl v malém kině na maloměstě a jako tomu filmu fakt bylo hrozně mizerně rozumět.

    OdpovědětVymazat

Instagram