DIARY | PRVNÍ ŠKOLNÍ TÝDEN

O škole tu moc článku nebude, ale chtěla jsem se s vámi podělit (a vypsat se) o první týden na střední škole.
Moc nepomůžu lidem, co po prázdninách nastoupili do prvních ročníků.Sama jsem totiž nastoupila už do třetího.

PRVNÍ DEN proběhl alespoň pro mě zmateně.Připadala jsem si už po nástupu na intr (v neděli), jako bych tu nikdy nebyla.Nový lidi (prváci), jiný pokoj, jiné spolubydlící, nový učitelé, jiné místo v lavici, nový spolužák a takhle bych mohla pokračovat hodně dlouho.Chaos, chaos, chaos.

DRUHÝ DEN nebyl rozdílný.Dozvědět se, že za 2dny píšeme písemku ze 7 papírů, to opravdu zabolí.Naštěstí se nám povedlo rozbít paní učitelce plány, takže písemka byla přesunuta na příští úterý.A nemluvím o prvních 2 hodinách tělocviku se starým panem učitelem, který nás rozčiloval v prváku o češtině.Ale díky tělocviku jsem zaběhla maraton, který vypadal následovně : za 10 minut ze školy na intr, vyběhnout snad 100 schodů,vzít oblečení, seběhnout schody a makat k hale. Mamamia!

TŘETÍ DEN byl opravdu mega (ironicky).5 hodin analytiky (laboratoře).Připomněli jsme si s novou učitelkou, jak se chovat při poleptání kyselinou, co křičet, když hoří (jak jinak, než HOŘÍ) a kde hledat lékárničku a tak podobně.Počítali jsme s vzorečky a rovnicemi, psali protokoly a doufám, že mě z toho nemigne, jako předchozí dva roky.Je hezké dělat pokusy a poleptávat se vším možným, ale ještě to všechno sepsat, aby z toho učitelku nekleplo a já dostala dobrou známku, není dvakrát jednoduché.Bože.

ČTVRTÝ DEN byl celkem fajn.První hodina ekonomiky mě celkem zaujala.Máme usměvavou paní učitelku, tenhle rok také nově.Učíme se o mzdách, DPH, zdravotních pojišťovnách a dalších.Na mě používá hodně pojmů, které jsou pro mě složité, ale baví mě to.Alespoň v takových věcech nebudu tolik plavat.Ok.

PÁTÝ DEN díky bohu za konec pobytu ve škole.Ve čtvrtek a v pátek nastalo léto, takže jsem opět mohla vytáhnout kraťasy ze skříně a doufat, že se ještě alespoň malinko osmahnu.Škola byla fajn.První hodinu jsme měli volno, ale na intru nás nenechaly tak dlouho, jak jsme předpokládaly.O chemii jsme jako minulou hodinu popsali asi 3 stránky, takže na to, že opakujeme je to docela bolestivá záležitost, pokud jde o mou pravou ruku.Po škole jsem čekala na můj vkus hodně dlouho na bus a když přijel, řidiči se sekla pokladna, takže jsme asi 10 minut stáli v řadě než jí nějak opravil a když se mu to povedlo,opět se mu sekla.Ale why not.

with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram