"DĚVKY" VS. DĚVKY, KTERÉ HOLKÁM ŘÍKAJÍ DĚVKY

Trochu ostřejší téma na dívčím blogu, ale to, co se budu snažit říct v tomhle článku mě už nějakou dobu pronásleduje a snažím se přijít na to, proč se takové věci dějí
Sama jsem se setkala s tím,že mě nějaká slečna nazvala děvkou.Proč, když jí nejsem?
Setkávám se s tím ale do teď.Ať mě tak někdo nazve nebo tak někdo nazve někoho, koho znám, proč sakra?! Vždyť pokud se nad významem toho slova dotyčný zamyslí, zjistí, že je to slovo, které už vlastně vulgárně označuje ženy a dívky, které mají sex jako práci, nechávají si za "to" platit, ale je holka, která studuje na střední škole a má přítele děvka? Nebo holka, která je ve větší společnosti kluků?

Mrzí mě, že jsem si nedokázala počkat ohledně chození.Chtěla jsem kluka, on chtěl mě, BUM a vztah.Ale rozhodně jsem neměla X kluků týdně, to ne:) Jen chci říct, že když jsem chodila půl roku po rozchodu s jiným, byla jsem hned "děvka".A po tom,co mě opustil jsem byla ještě větší, jenže lidi soudí podle toho, co vidí.Ví, že snadněji ublíží holce, která je více zranitelná než kluk a jak se najde někdo, kdo tu holku nemá rád (a vlastně jí třeba vůbec nezná), má tendenci všem vykládat, jaká je ta holka děvka, že už není zadaná, ale nezjistí si, že jí opustil kluk a ne ona jeho.Že nechtěla vztah na 3 měsíce, ale vztah na tu nejdelší možnou dobu.

Od střední školy jsem se ocitala ve větší přítomnosti kluků než holek.Ne proto,že by holek bylo na škole podstatně méně, než kluků, ale proto, že holky jsou mnohdy komplikovanější.Zjišťovala jsem, že intriky některých holek jsou opravdu k pláči a děsila mě představa, že kamarádky mě dokázali pomlouvat (samozřejmě hodně nenápadně), ale v jejich přítomnosti jsem byla skvělá.Nepotřebuji být skvělá pro všechny, ale myslela jsem, že mít kamarády znamená, mít někoho, kdo je s vámi v dobrém i zlém, kdo zná vaše chyby, ale i tak vás má stejně rád.A tak se jednoho dne stalo, že jsem začala věřit víc některým klukům než některým falešným "kamarádkám".

Mezi námi budou vždy lidi, co budou prudit, zesměšňovat, šikanovat a pomlouvat, ale nikdy nepřijdu na to, k čemu jim to je.Ale co opravdu hodně nechápu je téma, kvůli kterému tenhle článek píšu.Nevím, jestli jsem se za 2 roky změnila tak moc, že mám potřebu tohle vidět pod jiným úhlem, ale jsem za to ráda.Vidím to, co spoustě lidem v mém věku chybí.A to je hlavně to, že ať je někdo malý, nebo velký, tlustý, tenký nebo gay, lesba, heterák, vždycky je to člověk.Ať vypadá a chová se, jak chce.A jestli se někdo chová jako debil, tak mu snad někdy dojde, jaký je a začne myslet, jako ti inteligentnější.K čemu je rozplakat někoho? Máme se k sobě chovat tak, aby se jeden na druhého usmíval.

Podle mě to hlavně holky nemají zapotřebí.Říkat o dalších něco jako, že jsou děvky.Každá by se mohla zamyslet nad sebou a pak uvážit, jestli náhodou není ona ta horší v takových věcech a jestli má vážně právo urážet ostatní.

Nemusíte s tím, co jsem napsala souhlasit.Je to můj názor, můj článek a můj blog, ale pokud máte jiný názor na tohle téma nebo chcete něco doplnit, rozhodně pište do komentářů.
with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram