RECENZE | Laky na nehty 60 seconds (Rimmel )

Dnešní recenze je o lacích na lehty s řady 60 second od značky Rimmel London.

Kde se dají koupit ?

Já je koupila v DM, ale určitě je najdete ve většině drogeriích, kde mají značku Rimmel nebo na internetu.

Jaká je cenová relace ?

Na internetu se cena pohybuje mezi 20,- až 60,-
Já každý koupila asi za 35,- , 45,-

V čem se liší od ostatních laků ?

Jak už název napovídá, laky schnou během 60 sekund.Obávala jsem se, že tomu tak nebude, ale opravdu laky zaschnou do 60 sekund.

Konzistence laků je hutnější.Bohužel o to hůř se s nimi pracuje, ale není to nic strašného.Nezkoušela jsem je ředit, protože se bojím, že už by usychali pomaleji.
Práce s laky musí být poměrně rychlá.Chce ho natřít na nehet,počkat až zaschne a pak ho novu přetřít, u některých barev stačí jedna vrstva:)
Štěteček je menší, tlusťoučký a plochý, takže se s ním krásně lak roztírá.Bohužel mi u tmavě zeleno-modrého laku vypadly asi 3 štětinky, což mě celkem mrzelo.Snad se to nebude opakovat, protože by to byla podle mě škoda, zničit takový lak špatným štětečkem.
Výdrž laků je super.Jeden mi vydržel asi 5 dní,pak se trochu sloupl,tak jsem ho přetřela a držel další týden,ale kvůli horšímu odlakovači a více vrstvám vůbec nešel dolu:/
Tenhle tmavý mám víc jak týden a sloupl se mi před pár dny na jednom nehtu (je vidět na obrázku).
Zeleno-modrý, spíše do zelena (na obrázku vypadá modře) je odstín 863 do not disturb.
Další je mind barvy a je to odstín 873 breakfast in bed.
A poslední je tmavě fialový a odstín je 605 purple reign.
Hezký zbytek dne,
with love EM 

You May Also Like

0 komentářů

Instagram