RECENZE | LAK NA NEHTY (s-he)

Ahoj:)
Ráda bych ti představila můj nejnovější lak od S-he.
Pořídila jsem ho v DM za cenu asi kolem 50,- až 70,-
Podle recenzí jsem se dočetla, že většina blogerek se světlými barvami laků od S-he nejsou spokojené.Já vyzkoušela zatím jen tmavě fialový, který nádherně kryje už při první vrstvě.Líbil se mi ještě jeden, ale říkala jsem si,že nejdřív ozkouším tenhle a pak se uvidí.
Tenhle lak mne ale opravdu nezklamal!
Musím říct, že jsem si tuhle podzimní/zimní barvu zamilovala hned od prvního pohledu!
Jde o staro-růžovou barvu s jemným béžovým podtónem.Při různém světle háže jemně fialové odlesky, ale na nehtech se tohle neděje.A i kdyby, tak by to mohlo vypadat dobře.
Nevím jak tobě, ale mě se líbí barvy i balení laků od S-he a jsem s nimi spokojená:)
Určitě se najde barva, která bude krýt málo,vůbec nebo se mi nebude líbit, ale to je 1 lak z 10?:)
 Odstín laku má číslo 226 :)

Laky od S-he se dělí podle "typů" (nevím,jak to vysvětlit, ale v drogérii si toho všimneš) a tím se odlišuje jejich cena.Tenhle lak je z "typu" nail polish quick dry
Kryje při druhé vrstvě a pro ještě lepší krytí lze nanést i vrstva 3:)
Určitě bych ho doporučila, pokud hledáš lak za příjemnou cenu na zimní nebo podzimní a řekla bych klidně i jarní období:)

Líbí se ti?:)
Máš laky od S-he?:) Jak jsi spokojena?:)

Případné otázky piš pod článek, nebo na facebookovou stránku ---> TADY <----

Přeji krásný zbytek dne.
with love, EM ♥

You May Also Like

1 komentářů

Instagram