PHOTOS | JIŽNÍ MORAVA | Mikulov, Lednice, Dolní Věstonice | RAKOUSKO

Ahoj :)
Dnešním článkem bych vám chtěla ukázat, jak jsem se měla na 3.denním výletě, který se konal od 15.-17.6.2015 :)
Ubytovali jsme se na Jižní Moravě v Dolních Věstonicích, kde jsem také navštívila muzeum a viděla spousty a spousty soch a sošek "Věstonické Venuše" :)
Také jsme byli na zámku Lednice, což je něco tak krásného, že doporučuji podívat se právě tam!
Hned první den jsme šli z Mikulova nějakých 17km po turistické stezce, která nás zavedla právě do Věstonic.
Pokusím se připravit video, které zveřejním, protože ikdyž jsem nenatáčela nic jiného než spolužáky, nějaká videa s večerního posezení u ohně by se snad dalo udělat :)
Snad se budou fotky líbit!


užívejte poslední dny školy, pokud to jde :D :)
a mějte se krásně,
with love, EM ♥

You May Also Like

4 komentářů

  1. Reakce na článek na krásná.cz (nefacebookuju, takže nemůžu komentovat):

    Když si vyrůstala v rodině, kde se nepilo ani nekouřilo, je hned jasné, že už tohle ovlivnilo tvoje nepochopení. Další věcí je to, co člověk zažil. Někoho prostě poznamená určitá životní zkušenost a začne mít pocit zbytečnosti, toho, že mu je fuk, kdy zaleze pod zem. Můj osobní důvod je vymanění z určité závislosti závislostí, která mi mnohem méně ubližuje - tj. kouření. Pomohlo mi to uklidnit se z abstinenčních účinků a depresí a zůstalo mi to.
    A netahej do toho nějaký swag, jsem metalistka a nekouřím kvůli stylu. Je ale pravda, že spousta mých přátel kouří také, díky kouření jsem spoustu lidí poznala (před školou, v hospodě, na akcích), stačí se zeptat na oheň a už je důvod k další konverzaci, když má ten druhý zájem. Je těžké pak přestat, když kolem tebe blízcí kouří, když tě otec poprosí, ať mu jednu ubalíš a nebo mamka pozve na kafčo a cigárko. :D A nevadí mi to. Nemíním přestat, pouze omezit na příležitostné kouření.

    OdpovědětVymazat
  2. Reakce kdyžtak sem: www.non-exception.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, tam je krásně, to ano. :) A nádherné fotky, taková veselá letní nálada! Moc ti to na nich sluší. A pokud bude video, moc se těším!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mi přijde, že Morava je prostě fotogenická a ať člověk vyfotí cokoliv, tak při troše snahy to bude vždycky vypadat moc pěkně. Taky to tak vnímáte? :) No. My tam každopádně moc často nejezdíme, protože jsme zdaleka. Navíc teď sháníme sedací soupravy v akci a rekonstruujeme dům, tak to dokonce vypadá tak, že letos žádná dovolená nebude. No, co se dá dělat. :/

    OdpovědětVymazat

Instagram