MY WISHLIST | AUTUMN 2014 | PART 1

Nikdy jsem se tolik nezaobírala podzimními a zimními nákupy, ale tenhle rok mě to popadlo s natěšeností.Poohlížím se po výrobcích z kosmetiky i z oblečení a rozhodla jsem se podělit se s vámi, o jaké kousky mám zájem!

SVETRY

Ze všeho nejvíc se těším na nákup svetrů! Musím říct, že jsem nikdy neměla nějaký opravdu pěkný a vždy jsem byla hlavně na mikiny, ale pak jsem propadla svetrovému šílenství! A jsem schopná všechny našetřené peníze věnovat do koupi nějakých pěkných a pohodlných svetrů.

BOTY

Opravdu mám chuť pořídit si hnědé boty.Hodí se skoro ke všemu a outfity s nimi vypadají krásně.Nechci jít do kozaček, ale do obyčejných bot, které nemusí být na podpatku.Jen obyčejné boty, které oživí outfit.Mám zaměřeno také na mohutné boty, které nosí hlavně americké youtuberky.

SUKNĚ S VYSOKÝM PASEM

Miluji podzimní outfity, na kterých jsou červené/fialové sukně s vysokým pasem! Nevím, jestli si jí pořídím na zimu, ale na léto určitě!

BUNDA NEBO KABÁT

Dalo by se říct, že nemám pořádnou bundu.Jednu novou jsem si zničila, když jsem se ještě v zimně učila jezdit na longboardu a jak má na jedné straně "šmirgl", tak jsem jím při nošení odřela obě strany bundy.Ano, celá já.Nedavno jsem v obchodě v ČB viděla úžasnou péřovou budnu.Modrou, lesklou a od té doby jsem se rozhodla, že ji seženu.Pokud by se mi nepoštěstilo, chtěla bych třeba parku nebo obyčejný kabátek.


POKRAČOVÁNÍ WISHLISTU Z KOSMETIKY V PÁTEK !

With love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram