MY WISHLIST | AUTUMN 2014 | PART 2

Ve středu se na mém blogu objevil první "díl" článku, co bych si přála koupit na podzim a dnes pokračuji.Tentokrát několik kosmetických produktů.

RTĚNKY

Rtěnky jsem nikdy nepoužívala.Vadilo mi cokoli na puse a třeba, že to byl i obyčejný balzám.Díky BabyLipsu jsem si pomalu zvykla na to, mít něco na rtech a už je to delší dobu, co hledám rtěnky, které mi sednou a budu je moci nosit.Bohužel jsem ještě takovou nenašla, ale nebojím se riskovat.Chci si pořídit různé druhy červených/fialových rtěnek, které budu nosit hlavně na líčení pro blog nebo na makeup tutoriály.A samozřejmě nude odstíny pro převážně běžné nošení.

LAKY NA NEHTY

Zamilovala jsem si tvar nehtů (viz.obrázek) a podzimní kombinace čokoládové, kávové nebo fialové barvy je s nimi dokonalá! Moc se těším, až si pořídím lak v podzimních barvách, protože jsem podlehla dokonalým nehtům.

PALETKA OČNÍCH STÍNŮ

Dlouho jsem zamilovaná do paletky od Makeup Revolution, ale stále nemám tolik peněz, abych si nějakou pořídila.Pohybuje se v cenové relaci 179,- ale ceny poštovného nejsou nízké.Miluji ty barvy! Pro podzimní líčení jako stvořené!

ZÍTRA ČLÁNEK : PODZIMNÍ INSPIRACE 

With love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram