CARA DELEVINGNE | V ČEM JE NEOBYČEJNÁ ?! :)

 Cara je jedna z nejznámějších zahraničních modelek.Dlouho jsem nemohla přijít na to, v čem je zvláštní.Mě se nikdy moc nelíbila.Nedavno jsem začala sledovat její instagram a pomalu mě napadalo několik bodů, díky kterým by mohla být tak populární.Pak mi vše došlo.Přesně ona je správná modelka.
"Jak má vypadat modelka?"
Pravděpodobně by na tuhle otázku většina odpověděla nějak takhle : "Měla by být krásná, hubená, možná by bylo fajn, kdyby měla dokonalé křivky a vypracované tělo.Měla by být vysoká a rozumět módě.Být vzorem pro ostatní."
Když se koukám na nějakou přehlídku ze zahraničí nebo fotografie nové módy všímám si, že ani jedna modelka není podobná té druhé, že každá má něco, čím se liší od ostatních.Každá má něco, díky čemu si jí lidé zapamatují.U Cary je touhle značkou její obočí.Někomu se nemusí líbit, někomu naopak ano, ale nejde o to, jestli se její obočí někomu líbí nebo ne.Je to její značka.Lidé si jí pamatují právě díky jejímu silnému a hustému obočí.

Pokud Caru sledujete nebo jste alespoň trochu v obraze a poznáte jí na fotkách v časopisech, na internetu, tak si musíte všimnout její krásy.Je jednoduše něčím neobyčejná.Není to tuctová modelka, která je dokonalá na každém kousku jejího těla, ale má něco, co u ostatních budete stěží hledat.
Začala jsem se o ní více zajímat a zamilovala jsem si její postavu, její obličej, její fotky.
Myslím si, že tahle slečna stojí za obdiv.
Je důkazem toho, že každá z nás by si měla jít za svým.Je jedno, jestli se někomu nebude líbit vaše postava, vaše oči, nos, pusa, vlasy.Vždycky tu bude někdo, kdo se do vás zamiluje, protože bude vědět, že jste jiná, než ostatní.Navíc mě zajímá, od kdy jsou stanovena nějaká pravidla modelingu.Nikdo neví, jak by měla modelka vypadat, protože ať chcete nebo ne, nikdy se vám nepodaří najít někoho, kdo nemá ani jednu vadu.Modelky by nám měli ukázat právě rozlišnost.

Takže pokud si myslíte, že by měla být každá modelka vysoká, krásná, s dokonalým tělem, zkuste zvážit, jaká by to byla nuda, kdyby byly všechny stejné!

You May Also Like

1 komentářů

  1. Já na ní miluju ten uhrančivý pohled. Jako kdyby tam byly takové elektro svorky, prostě takový ten pohled, který říká, že tady vládne ona a já jsem pro ní jenom prostředek k tomu, jak docílit svého. Zní to trochu divně, co? Ale nějakým divným a fakt zvláštním způsobem mě to fakt baví. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram