PRAHA | BACK TO SCHOOL

Včera jsme jeli s rodiči na nákupy do školy.
Potřebovala jsem i nějaké oblečení na cvičení a naštěstí jsem něco sehnala.
Připravila jsem vám článek o věcech do školy , i na cvičení, které jsem si koupila.Je to takový psaný haul:)
Cvičební podložka, kterou budu používat na intru, abych nemusela vozit tu napodobeninu co mám doma :D
Stála myslím 199,- a vybrala jsem růžovou, protože tam měli ještě divnou modrou a černou myslim.
Potřebovala jsem velkou tašku na učebnice, protože mám jednu supermanskou (batoh už nepoužívám,protože ho stejně nosím přes jedno rameno), ale ta není až tak velká a někdy mám problém do ní narvat učení,pití a svačinu, navíc PC se mi do ní nevejde.
Tuhle tašku měly ve více barvách, ale tahle mi přišla nejhezčí.
Popruh přes rameno se dá různě upravit,nad nápisem má ještě jednu kapsu, která je dost velká, takže v ní budu nosit hlavně penál, nabíječku na telefon a diář.
Taška je určená i pro notebook a má uvnitř i "kapsu" speciálně na něj určenou.
Je opravdu hodně prostorná a kvalitní, takže by mi měla dlouho vydržet.
Byla na slevu z nějakých 1100,- na 800,-
Jako další jsou pevné desky na sešity a učebnice + studentský průkaz.
Ta tmavě růžová je větší,pevnější a budu do ní dávat učebnice, nebo velké i malé sešity.
Jsou z Alberta a ty menší stály kolem 20,- a ty velké,pevné kolem 50,-
Dlouho jsem hledala větší boxy na svačinu, protože teď hodně upravuji svůj životní styl a pravidelná strava do něj patří.Pořídila jsem tyhle dva boxy (podlouhlý je určený na vše a ten menší na svačinu).Já budu v jednom nosit třeba sendviče a v druhém zeleninu:)
Rýsovací potřeby jsou nutností, ale ještě jsem si přikoupila menší pravítko (15cm) do penálu a větší úhloměr,protože jsem na něj zvyklá a ten menší ,co je u té sady jsem nikdy neměla ráda.
Dál jsem nakoupila tužky,zvýrazňovače,fixy,kružítko,....do penálu.
Penál jsem si koupila tenhle,protože jsem potřebovala prostorný,tohohle typu,tak jsem si ho koupila,ikdyž to penál být pravděpodobně nemá :D ale co,vypadá tak,je průhledný,je z pevného materiálu a hlavně se do něj vše vejde.
Diáře od téhle značky nebo z řady těchto diářů jsem měla dva a byla jsem s nimi spokojená.Mají úžasné designy a tenhle jsem ještě neměla, tak jsem si ho vybrala.Tyhle diáře stojí podle rozměrů různě, ale většinou kolem 100,- 
Znáte to, když jdete kolem něčeho a hned na první pohled se zamilujete a musíte to mít?:D To se mi stalo u téhle mikiny:3 Ta fialová je na fotce trochu vybledlá,ale jinak je to nádherně tmavě fialová s neonově zelenou a tahle kombinace k sobě bombasticky jde!
Je slabá, z příjemného materiálu a budu jí mít na běhání až bude chladněji, ale jinak jí budu nosit normálně:) 
Stála asi z 1200,- na necelou 1000,-

Hezký zbytek dne :3
with love, EM ❤  

You May Also Like

0 komentářů

Instagram