RECENZE | Noční krém (Balea)

Jaký je můj názor ?

Tenhle noční krém mě na nízkou cenu opravdu mile překvapil.
Balea dělá celou řadu krémů a já se rozhodla vyzkoušet tenhle.
Mamce jsem po nějaké době k narozeninám koupila stejný, jen určený pro trochu jinou věkovou kategorii.(Není to myšleno zle, snad to chápete :) Můj je pro "slečny" a mamky pro "ženy" )
Je to sice malé balení, ale na to, že ho mám přibližně 5 měsíců a používám ho každý večer, zdá se mi, jako by vůbec neubýval.
Stačí ho opravdu jen trochu, protože se krásně roztírá.Má obyčejnou krémovou konzistenci, ale i přesto je lehce tekutý, když ho roztíráte.
Má příjemnou, lehkou vůni.Připomíná mi vůni Nivea krémů, jen tenhle voní o něco slaběji, skoro vůbec, což je na noc perfektní.
Je lehounký, rychle se vstřebává a pleť po něm není nepříjemně mastná.
Skvěle hydratuje a hned po pár používání jsem si všimla zlepšení a jemnější pleti.
Je určený na obličej, krk a dekolt.

Kde ho koupit ?

Já ho opět sehnala v DM.

Jaká je cenová relace krému ?

Na to, jak je super se k němu za tu cenu budu opravdu vracet!
Jeho cena se pohybuje kolem 60,-

with love EM 

You May Also Like

0 komentářů

Instagram