ZDRAVOTNÍ STAV | NO FITNESS | HOME

Abych nemusela přemýšlet, co bude další článek, napíšu vám několik novinek z mého života.Ne každý bude zvědavý, ale možná se najde někdo, koho budou zajímat některé šílenosti, které prožívám.
Opět se mi vrátil žaludek, ale bohužel je to horší než dříve.Jednou jsem měla podezření na mononukleózu a několik dní jsem nedokázala sníst ani piškot, protože jsem neměla hlad a cokoliv jsem chtěla sníst mi nešlo ani polknout.Byla jsem hodně ve stresu a dopadlo to tak, že mě doktorka hlídala, protože jsem během několika málo dní shodila asi 11kilo a doporučila mi psychologa, kdyby se ten stres nechtěl pustit.Po nějakých dietách a odpočinku doma jsem se z toho dostala a za čas to přišlo zas.Tentokrát jsem jíst mohla, ale byla jsem celkem ve stresu, ale ne tak jako předtím.Bolel mě žaludek a měla jsem dietu.Přešlo to celkem rychle, ale z krve mi doktorka zjistila virové vředy.Konečně jsem měla pokoj a najednou bum, prásk a je to tu znovu.Tentokrát jsem se nestresovala, tak nevím, čím je to způsobeno.Začalo to tím,že jsem se jednou za noc(každý večer) vzbudila a měla silný pocit na zvracení.Táhlo se to týden a potom přišla asi 3 denní viróza, tak jsem si říkala, že je to tím.V lékárně mi poradila černé uhlí a vše bylo opět v normálu, ale každá noc pro mě znamenala buzení se a nevědět, jestli usnout, nebo běžet zvracet.Potom jsem měla asi 2 dny klid, ale vrátilo se to.Bylo mi špatně i ráno a přes den.I když jím normálně, jak jsem zvyklá, nevejde se do mě toho tolik a necítím žádný hlad, maximálně po ránu.Měla jsem i teploty, ale už je to v tomhle ohledu v pořádku.Posledních pár dní mě občas bolí hlava.Pálí mě žáha, pod hrudníkem cítím, jak se chce žaludek dostat ven, jako by se nafoukl a překážel mi.Není to nic příjemného.Šla jsem k doktorce, kde mám školu.2,5 hodiny v čekárně, aby mi řekla, že mě zlobí žaludek.Opravdu, nečekané.Tohle úterý jsem jela domu, zašla k doktorce u nás a ta mě poslala na krev.V pátek jdu na kontrolu a budu se snad i modlit, aby nenašli nic strašného.Ještě se uvidí, ale pravděpodobně pojedu do nemocnice na gastronomii.Kdo neví, co to je, tak mi budou dávat hadičku s kamerou pusou do žaludku, aby zjistili, co je s ním v nepořádku.Zatím musím dietovat, což mi nedělá problém, jelikož jsem zvyklá jíst zdravěji, ale budu si muset odmítnout i občasné papaní v McDonald´s.

Jako další bod je tady fitness.

Bohužel jsem se v úterý na rehabilitacích dozvěděla, že takovými sed lehy si ubližuji a proto mám zákaz.Celkově mám kvůli problémům s žaludkem a rehabilitacím zakázané cviky, než ty předepsané.Nedokážu cvičit nic aby se mi neudělalo zle a jelikož si tím přetěžuji svaly, tak ty, které jsou ochablé nedokáží zvládnout zátěž těch ostatních.Několik měsíců budu bez fitness a až se uklidní žaludek, začnu alespoň běhat, protože to by jinak nešlo.
Pro ty, kteří se mě ptají ohledně fotek na instagramu, který mám jako album změn při fitness, říkám rovnou : Neptejte se mě prosím, kdy budou nové fotky.Teď jde fitness a veškeré posilování mimo mě! Až cvičit začnu, určitě bude info a fotky!

Do konce týdne budu lenošit doma a příští týden se uvidí, takže články psát budu, protože se budu nudit a pokud budu mít nápady, určitě si napíšu nějaké dopředu.

Další článek budou fotky z prvního focení s kamarádem a do konce týdne nebo začátkem dalšího bych měla dostat fotky ze pondělního focení.Máte se na co těšit!

with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram