NOTHING | 28.9.2014

Občas má okno každý.A já ho mám dnes.Nevím, co napsat, co dělat a jsem ve stresu, protože mám umět na pondělí nějakých 90 slovíček z angličtiny, ale zapomněla jsem si učebnici na intru, takže mám večer, co dělat.Až zveřejním tenhle článek, budu mít pravděpodobně pár hodin před testem, takže mi držte palce!
Chci si objednat paletku očních stínů a dvě rtěnky ze stránky makeuprevolution.cz , ale momentálně potřebuji tolik věcí, že se stále rozhoduji, jestli počkat nebo ne.
Zítra (dnes) mě čeká focení.Konečně budu mít po dlouhé době profesionální fotky! Určitě budou na blogu, ale nevím kdy.Musím počkat, až je kamarádka/fotografka upraví a pošle mi je.
Před nějakou dobou jsem odeslala email do redakce krásná.cz (opět) a stále čekám, jestli můj článek zveřejní.Také jsem před pár dny zkusila štěstí na webu kámoška.cz ,ale stále mi neodpověděli a mezi blogerkami stále nejsem.Měli mi odepsat do 24 hodin, ale pořád čekám.Snad mi odepíšou na email , který jsem jim zaslala, zda je vše v pořádku.Ano, jsem nedočkavá! 
V úterý jedu zase k odbornicím se zády a tentokrát mě čeká první cvičení.
Poslední dobou mám špatné dny.Bojím se, že přijdu o někoho, na kom mi záleží.Není to jednoduché a ty dny a noci strávené v slzách mě celkově oslabují.
Když si tenhle článek po sobě čtu, zjišťuji, že je hodně depresivní, ale svoje pocit neschovám.Někdy je čas na to, napsat článek, ať je jaký chce ze života.
V sobotu jsem měla co dělat, na rozdíl od neděle.Velký úklid, mamka mi barvila vlasy a pekla jsem čokoládové brownies, které jsem si zamilovala.
Už potřebuji kamarády.Opravdu mi tenhle víkend moc neprospívá.Už se těším do školy.Ne proto, že bych byla pilná studentka, ale kamarádi jsou prostě kamarádi.
Když jsem psala o tom,že potřebuji hodně věcí, budu platit necelých 800 za jazykový kurz angličtiny, který se nově otevírá u nás ve městě, kde jsem na intru.Bude nás vyučovat rodilý mluvčí.Jsou tam dva obory.Gramatika a mluva.Při mluvě nepadne jediné slovo česky a to pro mě není, takže budu chodit na gramatiku, protože mě čeká maturita z ájiny.Bojim bojim.
Dál už mě nenapadá, čím bych se pochlubila nebo spíš naopak, ale doufám,že vás tenhle článek tolik nenudil.Plány na další články zatím nemám, jen minimum takových, které nevím, jak a kdy sepíšu.Snad moje okno nepotrvá další dny.
Mějte se!
with love, EM ♥


You May Also Like

1 komentářů

  1. Jak to říkala moje babička, důležité je se z toho nezbláznit. My jsme se vloni rozhodli pro stavbu domu, dřevostavby. Teď třeba zjišťuji, co obnáší montáž hromosvodu a celkově se kolem toho hodně motám. A jenom úřady, než jsem vyřešil. Nejdřív to vypadalo, že v tom místě vůbec stavbu nepovolí. No, nakonec je to prostě nějak vyřešené, tak uvidíme, jak letos pokročíme. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram