MINI HAUL | kosmetika | 8.5.2015 :)

Ahoj:)
8.5. jsem byla s přítelem na nákupech v Českých Budějovicích :) Mám to tam ráda.Bylo krásné počasí, takže na nákupy jako den stvořený!
Museli jsme sehnat dárky pro mamku.Včera měla narozeniny, ale minulý týden měla oběd pro rodinu, kde jsme se jí dárečky chystali dát :)
To, co jsme koupili tady neuvidíte, ale dostala něco, co bych si koupila asi i pro sebe, takže třeba časem, to tu bude :)
Sobě jsem koupila pouze 3 kosmetické produkty a 1 nekosmetický, protože peněz nemám tolik, abych nakupovala jako blázen.
Tenhle článek bude o těchto produktech, které už používám a proto napíšu alespoň první dojmy a krátce vám produkty představím :)

 První produkt je slupovací maska od Freeman. - okurka
Produkty od Freeman si chválí spousta blogerek i youtuberek a proto jsem se rozhodla ji vyzkoušet :) Okurkové masky jsou ke všemu velmi oblíbené a doufám, že i účinné :)

Je jí 15ml a slouží pro normální a kombinovanou (smíšenou) pokožku :)
Měla by obsahovat přírodní rostlinné složky.
regenerovat, čistit a projasňovat :)

Sehnala jsem ji v DM a stála mě nějakých 30,- :)

Jsem na ni zvědavá, ale mám schovaných plno masek, které bych měla co nejrychleji využít, takže stejně jako sekce odličovacích produktů bude nachystaná sekce masek, peelingů a dalších :)
Dalším produktem, pro který jsem se vydala je rtěnka od NYX :)
Potřebovala jsem rtěnku v nude odstínu, nebo kombinace fialové, růžové a jemně červené :)

Sehnala jsem ji ve slevě za 199,- v prodejně Douglas :)

Líbila se mi hned.Nevoní nijak.Má krémovou strukturu a krásný, elegantní obal!
Odstín mám 11 Tea Rose , což je nádherná tmavě malinová barva s fialovým nádechem.
Nedokážu tu barvu popsat, ale je neskutečně krásná :)
Na rtech nepůsobí tmavě, ale spíše rty doplní o živou barvu :)
Rtěnka je matná, ale rty hydratuje a nevysušuje.
Výdrž jsem ještě úplně nezaznamenala, ale ohledně toho se dočtete v podrobnější recenzi :)
Co mi trochu vadí je, že zasychá pomalu.
Dám ji na rty, poté ji většinou obtiskávám do kapesníčku a než zaschne, tak to trvá hodně dlouho.Není to podle mě rtěnka, kterou si nanesete na rty a hned s ní můžete vyběhnout ven, do klubu bez toho, aniž by jste ji museli kontrolovat, jestli není rozmazaná.

Pokud jde o kvalitu, tak jí hodnotím hodně dobře :) Rtěnka na rtech zůstává, neslívá se do vrásek nebo na okraje, ale o tom budu mluvit, až ji budu mít ozkoušenou déle :)
Potřebovala jsem linky ve fixu, protože se štětečkem se mi pracuje hůř a linky, které používám nejsou na rychlá rána zrovna to pravé.
Sehnala jsem tenhle fix z DM . Koupila jsem ho asi za 130,- a zrovna byl v novinkách od Maybelline.

Tenhle fix mě zaujal, protože má hrot upravený na konce linky (ocásky), tak jsem si říkala, že by s ním šly linky o něco lépe :) To je pravda ! Musím říct, že konce linek s tímhle fixem uděláte opravdu snadno a nemusíte se s nimi nijak zlobit.
(omlouvám se za kvalitu fotky, třásla se mi ruka).

Bohužel mě zklamalo něco, čeho jsem se bála už v obchodě.
Tloušťka fixu. :/
Pokud si děláte silnější linky, půjde vám to krásně a pokud chcete slabší, skoro nepatrné linky, pak tenhle fix raději nepořizujte.Možná jde jen o mou nešikovnost, ale linky si dělám už pár let a vidím, jak nepraktické tyhle jsou.Nemáte šanci udělat nenápadnou linku u nosu (v koutku oka).Jak je hrot zkosený, snad vždycky udělám nějakou tečku vedle.
 Řekla bych, že pokud tyhle linky kupovat, tak hlavně na ocásky linek.Zbytek linek bych doporučila přidělat jinými linkami/fixem :)
Jen pro ukázku jsem si jako poslední věc pořídila tuhle roztomilou sklenici z NanuNana :)
Šla by jednoduše vyrobit, ale to bych nebyla já, abych zbytek peněz neutratila za roztomilou věc, bez které bych se klidně obešla :D :)
Používám ji jen tak na vychlazenou vodu, nejlépe vodu s citronem, mátou a další podobné limonády :) Jako doplněk také perfektní ! Stála mě nějakých 60,- , takže proč ne, že ? :3
Máte s některými z těchto produktů zkušenosti ? :)
Jaké produkty na linky používáte ? :)
Také utrácíte za blbůstky, které nepotřebujete ? :)

Užívejte krásného počasí :)
with love, EM ♥

You May Also Like

1 komentářů

  1. Jsou to fajn věcičky, ale jsem docela rád, že peněženky pro kluky takovéhle věci nemusejí dotovat. Když vidím, kolik to občas stojí manželku, tak jsem fakt rád za dva kluky, kteří se nám narodili a ne za to, že máme holky. Myslím to samozřejmě s velkou mírou nadsázky. Ale tak všichni to tak nějak chápeme, ne? :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram