MINI HAUL | New Yorker | 21.2.2015

Ahoj :)
Dnešní článek bude hodně rychlý, protože věci, které jsem si koupila jsou jen 3:)
Neměla jsem v plánu nakupovat, ale šetřím si peníze a v průběhu března chci oživit šatník novými kousky na jaro/léto.

V poslední době měním styl.Stále mám ráda pohodlné, částečně sportovní a jednoduché oblečení, ale raději mám elegantnost a řekla bych, že se ke mě momentálně celkem hodí.

Jako první věc jsou tyhle skinny kalhoty.Hrozně se mi líbí barva, střih, materiál, i zlaté zipy, které dodávají kalhotám úplně jiný vzhled :)

Bohužel do nich nemám ideální nohy, ale alespoň mě to nutí ke cvičení :)

Cena kalhot byla z 699,- na 399,- což je značný rozdíl :)

Dalším úlovkem je tenhle svetřík s kraječkou.
Má skvělou barvu, 3/4 rukávy a je z pohodlného materiálu.
Dost se hodí k novým kalhotám :)
Cena svetříku/trička byla 349,- :)

A poslední je něco, co jsem chtěla dlouho a to jednoduché, peckové náušnice, které se hodí k outfitu, jako je ten, který jsem si dnes koupila :)
Určitě jdou využít na plesy i na běžné nošení k nějakému elegantnímu outfitu :)
 Balení obsahuje 1černé,zlaté,staro-růžové,bílé a narůžovělé perličky :) Dále 1černé,růžové,bílé, pak takové našedlé a barevné (hází různé odstíny barev) kamínky :) Ty mají zlaté spodky :)
Balení stálo 109,- :)

V co nejbližší době se můžete těšit na větší haul, o kterém jsem již na začátku článku mluvila :)

Líbí se vám věci, které jsem si pořídila ? :)
Budete nakupovat oblečení a doplňky na jaro/léto ? :) Kdy? :)

with love, EM ♥

You May Also Like

2 komentářů

  1. Pěkné věci, nedokážu říct, co se mi líbí nejvíc, protože se mi líbí všechno!:D:) Já nakupuju oblečení na nadcházející sezónu tak nějak průběžně, jak mám peníze><

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci, ty naušničky jsou roztomilé. :3 Super úlovky za ty ceny! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram