❄ VÁNOČNÍ TAG ❄

Ahoj :)
Dnes jsem si připravila tag, ale vybrala jsem několik otázek z různých tagů, takže nejde o jeden jednoznačný:) Jdeme na to! :3

  • Oblíbený vánoční film? 
Film, na který se ráda kouknu i v létě je určitě Sám doma (všechny díly), protože se u něj vždy nasměju! :) Další oblíbený film je třeba Grinch, Polární expres nebo Frozen, ale filmy moc nedělím a koukám na ně podle nálady, ale třeba na Grinche koukám jen o vánocích :3
  • Oblíbený zimní lak na nehty?
Hlavně v zimě miluji červené laky, zlaté detaily a podobně :3 Ráda mám nový lak od S-he v odstínu 226, na který jsem psala recenzi, která vyjde v pátek :)
  •  Vánoční přání?
Přeji si štěstí, lásku, zdraví a pohodu pro své blízké a kamarády:) Není nic lepšího, než vědět, že jsou všichni, na kterých vám záleží v pořádku a daří se jim:) Určitě je mým velkým přáním něco speciálního pro jednoho človíčka, kterého jsem sice ztratila, ale pořád ho miluji:) Uvidíme, co Ježíšek splní:)
  • Oblíbený zimní produkt na rty?
Červené rtěnky jsou pro tohle období úžasné :3 Nikdy jsem je nenosila, ale chtěla bych, tak snad seženu nějakou, která se ke mě bude hodit a bude fajn:) A pokud jde o hydrataci, tak používám balzám, který mám už dlouho (nikdy jsem si rty nenatírala), ale začala jsem se o ně starat, protože už nechci chodit s popraskanými rty:/
  • Nejoblíbenější vánoční písnička?
Opět jako u filmů neposlouchám o vánocích nějakou, kterou si nepustím třeba i v létě, ale určitě miluji (celoročně) Train - Shake Up Christmas :3 a další vánoční :)
  • Oblíbená vánoční dekorace?
Svíčky a vánoční světýlka! Hrozně si brousím zuby na Yankee Candle, ale je moc drahá, takže si musím chvíli šetřit.Ale určitě mi postačí kterákoli pěkná a voňavá svíčka :3 Vánoční světýlka na stromečku, v pokoji, vždycky potěší! A další věcí, kterou miluji je určitě příjemná deka v které čtu knížky a je mi fajn :3
  • Oblíbené vánoční jídlo/cukrovinka?
O vánocích jím stejné jídlo jako normálně, jen samozřejmě 24.nechybí ryba se salátem:) (jím obyčejně) a z cukrovinek to bude asi adventní kalendář (čokoládky) :3 Pak určitě cukroví, které sním úplně všechno :D a miluji hlavně jednohubky (banán+piškot v čokoládě) :3 a americké cookies :) + nesmím zapomenout na horkou čokoládu a čaje! Letos si chci uvařit domácí horkou čokoládu :3

Přeji krásné a pohodové Vánoce ! :)
Užijte si Ježíška a nezapomínejte, že nejdůležitější nejsou dárky, ale atmosféra, rodina a přátelé!

Krásný zbytek dne,
with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram