SILVESTROVSKÝ SPECIÁL ♥

Ahoj :)
Do takového článku se mi nechtělo, protože jsem upřímně nechtěla psát článek, kde vám budu jen přát krásný Nový rok, protože je takových přání všude tolik, že je to až otrava:/
Rozhodla jsem se až dnes, že se pokusím posbírat mé fotky z roku 2014 a uspořádat je, aby byla vidět nějaká změna:) Na tomhle blogu moc mých fotek není, tak alespoň dnes, bych se vám mohla ukázat:)
Fotky asi nebudou seřazeny jak šly po sobě, ale budu se snažit!

- Takhle jsem odpočívala na začátku druhého ročníku na střední :D nebyla jsem opilá, nebojte :D
- Někdy začátkem roku jsem byla pozvaná na focení:) Jsem velice fotogenická :D


- Fotky, které nedokážu přesně zařadit jsou ze druhého ročníku, tak jich sem pár přidám, protože opravdu nevím, jak byli vyfoceny za sebou:/
 - S nejlepším kamarádem :)
 - U dědy a babičky :)
 - Na supla jsme měli celý rok učitelku na matiku,kterou nikdo neposlouchal, tak jsme si museli vzít něco na nervíky :D
 - Taky sem měla období le patka :D
- Pár dní po tom, co mi kamarádka nabarvila vlasy na fialovo:) Jen konce, ale nakonec to byla půlka hlavy :D
 - V partnerské škole v Rakousku:) Vypadá jak Bradavice :O luxus!
 - My dvě a tělocviky :D
 - Tohle je myslím fotka z letních prázdnin:) Sestřenice se mnou jezdila na longboardu a jednou jsme se hodně slušně vysekaly, takže teď už se mnou asi jezdit nebude :/ :D
 - Někdy před prázdninami s lidma ze třídy na limče :3 Oni na víně, já na limče :D
 - Před velkými prázdninami, vysvědčení :)
 - Maturáček:3 Ten patří někam dopředu, ale nevím, kam přesně :/ Někam k té zimě:)
- Moje oblíbená fotka s kamarádkou :) Ano, byla jsem bruneta :)

- Tady jsem byla se třídou v Rakousku:) Lezli jsme po horách, dostali se na nejvyšší bod ČR :) Nádhera! Už jsem byla blonďatější, ale ne tak, jako jsem teď, měla jsem jen hustý blond melír:) +lehce fialové(spíš do červena) konce, protože jsem měla ve vlasech fialovou, ale už dávno!
- Kamarádka (na fotce) si hrála:) Jo, miluju svoje vlasy :3 fotka je z konce školního roku:)
- Tady jsem šla do třetího ročníku:) Fotky z konce prázdnin a seznam z nákupu do školy :D Nahoře fotka s bráchou:)
- Selfie ze začátku školního roku (3.ročník) :D Na angličtině :D
- Chodím na potravinářskou školu a o praxích jsme měli za úkol navrhnout obal na jogurt,sýr,...a já dostala bílí jogurt a dopadlo to tak, že mám na svědomí jogurt s názvem Happy bů :D a přebal opravdu dokonalý :D !
- Neřešte křivost nohou na fotce :D Ale koupila jsem si legíny "work out" na cvičení :3
 - Na škole byly dny otevřených dveří, nějak před podzimními prázdninami a se spolužačkou nám ty "nálevy" připomínaly bubble tea stánek :D Tak jsme si hrály :D
- Obyčejně selfíčkuju o hodinách :D Chtěla sem přidat fotku, u které by jste se zasmáli, ale mám na ní asi 3brady a .... :D to radši ne :D
- Jedna ze začátku školního roku:) Začala jsem s kamarádkou chodit do posilovny:)
- A teď pár fotek, jak jsem se měnila:)
Tak snad vás dnešní fotky neunudily :) Docela jsem si zavzpomínala a můžu říct, že rok 2014 byl úžasný! Sice samozřejmě několik těžkých chvílí v mém životě bylo, ale život je vzestupech a pádech:) Nejsou tu fotky s přítelem, protože už spolu nejsme a není zrovna příjemné to takhle zveřejňovat, protože tyhle vzpomínky bych si ráda nechala mezi námi, snad chápete:)

Přeju vám nádherný start do Nového roku a nezapomínejte, mám vás ráda ! ♥
with love, EM ♥

You May Also Like

0 komentářů

Instagram