RANDOM | Where are posts?

Dlouho nevyšel článek a proč?
Ve škole je toho opravdu hodně, ale i tak se nebudu vymlouvat a tvrdit, že nemám čas na blog:) Vždycky je trochu času a vždycky se dá po kouscích sepsat kloudný článek.Bohužel nebyla ani nálada.Upřímně jsem posledních pár dní zažila ty nejhorší chvíle a nerada bych se k nim vracela:/ Do spousty těch písemek a zkoušení se nic horšího stát ani nemohlo.Nemluvím jen o nešťastné lásce nebo něčem takovém:) Ale převážně o zdravotních problémech v rodině a samozřejmě problémy v mém soukromí.Ale co se dá dělat?:/
Včera mě kamarádka přebarvovala na blond a bohužel jsem použila jinou barvu než obvykle a proto mám na hlavě doslova katastrofu! Nelíbí se mi to.Je to zlatá peroxidní barva, na kterou jsem alergická hned jak jsem ji viděla :D Zítra jdu pro barvu a v sobotu mě mamka přebarví na mou přírodní barvu a to je hnědá.Rozhodla jsem se změnit trochu vzhled, když bude další rok za námi a podle mě to bude fajn:) Možná lepší než původní blond:) Dnes jsem byla ve škole jen tři hodina, místo 8.Bohužel jsem se večer nevyspala,bylo mi špatně a opět mě začal zlobit žaludek, ale tentokrát ze stresu, takže k doktorce nepoběžím:) Vzala jsem si prášky, odpočívám a snažím se být klidná aby to co nejdřív přešlo:) Zítra, aby toho nebylo málo mám ve škole dvě písemky a večer mě čeká maturák.Těším se, ale zároveň nevím, co budu dělat, když tam jdu sama:) Snad někoho odchytím:) kolem 12 večer pojedu domu a budu se těšit až se prospím a přebarvím tu hrůzu co mám momentálně na hlavě :D ano, až tak se mi to nelíbí:/ bohužel.
Doufám,že ze mě nebude zrzka, protože to by mi už opravdu neslušelo a nevím,co bych dělala :D

Co články?
Chystám plno článků, ale dokopat se s dobrou náladou a časem k tomu,abych je napsala je těžké.V neděli jsem si objednala kosmetiku k vánocům, takže čekejte haul a později i recenze na všechny produkty:) Bohužel mi zásilka ještě nedorazila a já stále čekám:/ Ráda bych se s novou paletkou namalovala na maturák a vyzkoušela něco nového, ale bůh ví, kdy se dočkám..

Chystám po vánocích začít fotit tutoriály a pokud bych zvládla vymačkat z telefonu slušnější kvalitu, mohla by být i videa:) Těším se na ně:) Můžete se těšit na makeup tutoriál hned po vánocích, ale ještě neprozradím, co to bude:) Co už jsem prozradila bude série tutoriálu podle hlavních postav ze seriálu PLL :) Můžete se začít těšit:)

Krásný zbytek dne:)
with love, EM ♥

You May Also Like

4 komentářů

  1. jeee,na videa se těším:)
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, to mě mrzí. :/ doufám, že to není na moc dlouhé období a co půjde, že se spraví. :/ A změna je život! :D Tak snad se povede, co plánuješ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začíná se to vše lepšit:) Bohužel se včerejší maturák nevyvedl :D nezůstala jsem ani na půlnoční překvapení,protože mi bylo špatně a skoro jsem sebou sekla,ale dneska už je to fajn:) také doufám!

      Vymazat
    2. Ouč. Tak aspoň, že to jde postupně! :)

      Vymazat

Instagram