SCHOOL | KDE LIŠKY DÁVAJÍ DOBROU NOC | Slohová práce

Rozhodla jsem se podělit se slohovou prací, kterou jsem již přečetla a učitelce se hodně líbila, ale měla být na 250 slov, což ta moje opravdu nebyla.Bohužel jsem víc nevymyslela a pak jsem na ni zapomněla a než tam cpát nesmysli, tak jsem ji raději nechala "rozepsanou".

KDE LIŠKY DÁVAJÍ DOBROU NOC
- LÍČENÍ NOCI NA VESNICI

Krajina usíná.Slunce šlo spát a vítr zahání mraky, aby šli také.Celou vesnici zakryla tmavá deka noci a na nebi se leskne nepopsatelné množství třpytivých  hvězd.Z ticha se ozývá zvuk padajícího listí, které dovádí na cestách a létá vzduchem.Tu a tam lze zaslechnout, jak ptáci poletují ze stromu na strom a hledají místo, kam by se mohli ukrýt.Občas je slyšet i štěkot psů, nebo jejich vytí.Snaží se snad přivolat měsíc, který hledí na svět z té veliké výšky, aby obloha nebyla opuštěná?
Zatím, co si necháváme krásné sny zdát, příroda pro nás chystá další nový den. 
(old photo)

You May Also Like

0 komentářů

Instagram