5 VĚCÍ, KTERÉ HOLKY NESNÁŠÍ

ŘASENKA NA NOSE
Asi nejsem holka, ale tohle se mi stalo možná 2x.A ani jednou mě to nijak nevytočilo.Vzala jsem si tyčinku do uší, trochu odličovače a řasenka byla pryč.Ale vím o holkách, kterým se taková věc stává téměř pravidelně a není to pro ně moc příjemné.Zvlášť, když chvátají.

ROZMAZANÁ RTĚNKA
Rtěnku si nedávám, protože jsem zatím nenašla odstín, který by mi opravdu slušel a navíc nesnáším mít cokoli na puse.Ano, vadí mi i balzám.Když používáte rtěnky nebo lesky, tak vybírejte kvalitnější produkty a ne levné rtěnky, které obtisknete na každé skleničce, flašce nebo necháte na svačině hned ráno.A co je ještě lepší, když se rtěnka rozmaže úplně všude kolem pusy a vypadáte jako klaun.

SLOUPANÝ LAK NA NEHTY
Sice mám křehké nehty, které se bez speciálního zpevňujícího laku lámou, loupou a třepí, ale když je mám nalakované, vypadají, jako gelové, protože jsem si je nechala narůst dlouhé.Nesnáším, když se mi oloupe lak a začnou se mi loupat i samotné nehty, proto lak pořád doplňuji, ale pak už mě to nebaví, nechám to a vypadá to hrozně.

JEDNA LINKA HORŠÍ, NEŽ DRUHÁ
Vždycky, ale úplně vždycky se mi první linka povede dokonale, ale pak dělám druhou a nikdy se mi nepovede.Nikdy.To mě občas osvítí bůh a stane se, že mám obě krásné, ale moc často se to nestává.Už jsem se celkem naučila neřešit linky a udělat je na první pokus.Buď a nebo.Po dlouhých úpravách ztrácím čas, trpělivost a navíc vypadám, jako když mě napadla parta rozzlobených holek.

DEODORANT NA TRIČKU
Nosím raději tílka, protože se nemůže stát, že bych měla na tričku kruhy, které nevypadají vůbec vábně.Někdo (což je ta horší varianta) je má od potu a jiní od toho, že chtějí vonět.Spravedlnost, vážně.Naštěstí mám nějakou dobu deodorant, který je bez alkoholu, příjemně voní a rychle usychá, takže nedělá fleky a ani ty nepříjemně mokré.Vymyslel ho génius!

POKUD VÍTE DALŠÍ VĚCI, KTERÉ NESNÁŠÍME, PIŠTE DO KOMENTÁŘŮ! CHYSTÁM POKRAČOVÁNÍ:)
with love, EM ♥

You May Also Like

3 komentářů

  1. Tak linky třeba vůbec nezvládám:D Vždycky, když jednou za uherský rok se rozhodnu, že to zas zkusim, tak to dopadne stejně tím, že se naštvu a odlíčím to. Navíc mám asi nějaké nekvalitní a děsně mě po nich pálí oči. Takže opravdu ne! :D
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já se skoro nelíčím a když si dělám vyjímečně linky, tak mě opravdu štve, že mám jedny povedené, druhé ne, pak opravím jedny a druhé a pak je z toho flek a jdu to odlíčit :D

      Vymazat
  2. Já si myslím, že třeba holky absolutně nesnáší, nebo aspoň moje žena, když začnu mluvit o tom, co je potřeba udělat na mém nebo jejím autě. Jako když řeknu, že je potřeba udělat třeba renovace ALU kol a teď začnu říkat, kolik to bude stát a co pro to budu muset udělat, tak ona automaticky odchází. :-D

    OdpovědětVymazat

Instagram